hello! Im Sim Simi
kisahjalananaku

DESARU Aku Datang ^_^
Salam Jumaat untok semua umat Islam di dunia..Syukur alhamdulilah kita masih bernafas di bumi Allah ini..Hari nie aku nak cerita sket pasal ari tuh aku pergi DESARU..Saja bawak diri..kihkih..Sebenornya aku pegi sane sebab nak start keje..so da alang-alang menyeluk pekasam,bior sampai ke pangkal lengan..Tempat keje aku tuh dekat sangat-sangat dengan desaru..Bermulalah ceritaaaa.....


Haaa tuh dier kunun-kunun tengah buat shooting..filem ape ek sesuai??..ermm filem BEACH GURL maybe..haha..nak main air sangat, ha abis basah baju..sebenornyer nak jek aku main lari-lari..tapi malu plak da macam buat filem hindustan bagai..hahaha..ade jugak kang bapak aku cakap aku nie meroyan..


Nak snap pic nie punya lar susah..kena ulang banyak kali..yela amek pic pakai kamera biasa..tak mampu nak pakai canon bagai..hukhuk sedih =_="..yang laki macam tak sihat tuh abang aku..dahlar gemok ade hati nak lawan lompat dengan aku..opkos lar aku yang paling tinggi lompat..haha


Da nak balik tuh kena lar tinggalkan tanda aku da jejak kat situ..kihkih..kalau lar aku bawak baju spare da lama aku tanam jasad aku dalam tanah sebelah nama tuh..then klik-klik..haha..korang kalo da dekat-dekat dengan JB tuh,datang lar kat desaru..seronok jugak lar..takde lar teruk sangat..next time nak datang lagi dengan kawan-kawan pulok :)


Sebelum tuh aku ade singgah dekat jeti sungai rengit nie..ermm boleh jugak lar dikatakan perkampungan nelayan..dekat sini ikan murah giler n segor giler..aku sampai nak muntah-muntah makan ikan..nasi lemak kat sini pon letak ikan..jangan tak percaya..maybe kita boleh tukor nama KAMPUNG IKAN..haha..

--> rasanyer cukop sampai sini jela dulu citer aku..aku pon kejor masa kejap lagi nak balik JB da..papew pon have a nice holiday guys..:D

|